
Dues setmanes
abans, vam tenir la primera reunió amb la directora (Lola) i la Cap d’Estudis
(Yolanda), en la qual vam poder establir els primers contactes amb l’equip educatiu
que conforma el CEIP S’Olivera. A més a més, vam poder elegir l’edat dels infants
amb que volíem treballar i així vam conèixer les nostres tutores d’aula.
Personalment, vaig elegir als infants de 5 anys, ja que durant el període de pràcticum I vaig treballar amb nens de 3 anys i volia poder realitzar comparacions segons els diferents nivells maduratius. D’aquesta forma, vaig conèixer a la meva tutora de p5A na Raquel Jerez, una noia joveneta i, a més, gran professional!
Personalment, vaig elegir als infants de 5 anys, ja que durant el període de pràcticum I vaig treballar amb nens de 3 anys i volia poder realitzar comparacions segons els diferents nivells maduratius. D’aquesta forma, vaig conèixer a la meva tutora de p5A na Raquel Jerez, una noia joveneta i, a més, gran professional!
Certament és
difícil no establir comparacions amb altres acollides durant períodes de
pràctiques anteriors, però no pretenc fer-ho. El que sí voldria, és reflectir
la càlida acollida amb la que m’han rebut a la meva aula, principalment per
part de la meva tutora, però també per part dels 26 músics de colors, com així
es fan anomenar, que tenim a classe. La meva tutora ja els havia parlat de mi
dies abans i en sabien moltes coses; el meu nom, que venia de la universitat, que
estudiava per ser mestra, i que estaria amb ells fins al 8 de Juny. Ara era
feina meva conèixer un a un la seva història personal i sobre tot recordar
tants de noms!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada