Una de les
situacions en les quals he pogut participar en la dinàmica general del centre,
ha estat a través de l’assistència a la reunió de nivell realitzada en el dia
d’avui. Cada dimarts, de 9 a 10:15h, les tutores de p5 (Raquel i Cati) es
reuneixen amb la Yolanda (cap d’estudis) per tal de coordinar-se i parlar aspectes referents als grups classe, als
projectes que estan realitzat a l’aula, com poden fer-ho, etc. La Yolanda
sembla molt bona professional i aporta recursos i idees molt interessants. Els punts que
s’han tractat són els següents:
- Pensar idees per treballar les festes del poble (Puig d’en Valls).
- Idees per la festa del llibre del dia de Sant Jordi à 23 d’abril. Una idea és que els d’infantil representin en primera persona personatges literaris estudiats pels de primària com ara el Marià Villangomez. D’aquesta forma s’estableix la connexió intercicle.
- Llibre de lectura recomanat: 44 experiències 0-3, de Elisabet Amorós i Anna Hortal.
- La Raquel fa una proposta de feina plàstica pel pont de l’1 de març a fer amb les famílies à visitar exposició quadres al diari d’Eivissa d’una professora de l’illa, la Marta Yanini, titulat “Raices i alas”.
Cal destacar,
que arran de la preocupació de la Raquel a l’hora de manar les feinetes als
infants per tal d’atendre a les seves necessitats, la Yolanda ha proposat
realitzar “autoassemblees”. D'aquesta forma, es pretén fer-los conscients de les
seves dificultats tot i normalitzant la situació, i aclarint que a tots ens
costen algunes coses més que als altres.
Finalment, en
quant a la manera de dur-ho a la pràctica, serà a través d’una mena de plafó o
cartell mòbil en els quals hi apareguin, a mode de taula, aquells aspectes que
es volen tenir en compte per avaluar en els infants. Més endavant, quan ho
tinguem confeccionat, ho reflectiré baix l’etiqueta “Espais i materials”.
A aquesta entrada reflexes els accords pressos, està bé per ser la primera; a les següents analitza la dinàmica del grup, els diferents rols, el seu estatus dins del grup,..
ResponElimina