Una de les situacions
en les que he pogut col·laborar en la organització, gestió i manteniment dels
espais del centre, ha estat avui gràcies a la meva participació amb la comissió
de materials, la qual té assignada la meva tutora.
Alguns dimarts
al mes, tot el claustre s’agrupa per comissions i realitzen la feina que tenen
assignada. Aquestes tasques les elegeixen els propis mestres en les reunions de
principi de curs. En el cas de la meva tutora, ella s’encarrega de la Comissió
del Material juntament amb 4 mestres més. Les seves funcions estan enfocades en
el material i consisteixen en ordenar-lo i organitzar-lo, veure què falta per
realitzar comandes, demanar més, retirar el que estigui en mal estat o gastat,
obrir els paquets dels nous materials i col·locar-los, etc.
Personalment, em sembla molt interessant aquesta
proposta, que no sé si es realitzen a altres centres però crec que es tracta
d’una iniciativa que fomenta la cooperació i garanteix l’estabilitat, equilibri
i ordre del centre, ja que com podem veure, les diferents comissions engloben tots els aspectes d'especial rellevància del centre com ara: mediambiental, TIC, farmaciola, reutilització,
biblioteca, seccions europees, material sortides (gestió), cafè, imatge/estètica,
fotos, material, material romput, hort, racó pares, plafons.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada