GRÀCIES ALS MÚSICS DE COLORS I A LA RAQUEL PER DEIXAR-ME ENTRAR EN EL VOSTRE PETIT MÓN. DURANT AQUESTS MESOS HEM BALLAT, HEM CANTAT, HEM RIGUT, HEM PLORAT D'EMOCIÓ, HEM SOMIAT... GRÀCIES PER TOT EL QUE M'HEU ENSENYAT I SOBRETOT PER L’AMOR I L’ESTIMA QUE M'HEU TRANSMET. NO US OBLIDARÉ MAI. OS ESTIM A TOTS!!

dimarts, 12 de març del 2013

Reunió de Comissions: Sala de materials!


Una de les situacions en les que he pogut col·laborar en la organització, gestió i manteniment dels espais del centre, ha estat avui gràcies a la meva participació amb la comissió de materials, la qual té assignada la meva tutora.

Alguns dimarts al mes, tot el claustre s’agrupa per comissions i realitzen la feina que tenen assignada. Aquestes tasques les elegeixen els propis mestres en les reunions de principi de curs. En el cas de la meva tutora, ella s’encarrega de la Comissió del Material juntament amb 4 mestres més. Les seves funcions estan enfocades en el material i consisteixen en ordenar-lo i organitzar-lo, veure què falta per realitzar comandes, demanar més, retirar el que estigui en mal estat o gastat, obrir els paquets dels nous materials i col·locar-los, etc.

Personalment, em sembla molt interessant aquesta proposta, que no sé si es realitzen a altres centres però crec que es tracta d’una iniciativa que fomenta la cooperació i garanteix l’estabilitat, equilibri i ordre del centre, ja que com podem veure, les diferents comissions engloben tots els aspectes d'especial rellevància del centre com ara: mediambiental, TIC, farmaciola, reutilització, biblioteca, seccions europees, material sortides (gestió), cafè, imatge/estètica, fotos, material, material romput, hort, racó pares, plafons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada