GRÀCIES ALS MÚSICS DE COLORS I A LA RAQUEL PER DEIXAR-ME ENTRAR EN EL VOSTRE PETIT MÓN. DURANT AQUESTS MESOS HEM BALLAT, HEM CANTAT, HEM RIGUT, HEM PLORAT D'EMOCIÓ, HEM SOMIAT... GRÀCIES PER TOT EL QUE M'HEU ENSENYAT I SOBRETOT PER L’AMOR I L’ESTIMA QUE M'HEU TRANSMET. NO US OBLIDARÉ MAI. OS ESTIM A TOTS!!

dimarts, 19 de març del 2013

Reorganització dels espais d'aula


Una de les situacions en les quals he pogut col·laborar en l’organització, ambientació i millora dels espais de l’aula, amb la meva tutora de pràctiques, ha estat durant la jornada d’avui.

Arran d’una necessitat manifestada per la Raquel en quant a la distribució dels espais de classe, vaig proposar-li fer una remodelació d’aquesta per tal de millorar la disposició del mobiliari. Tot va començar, perquè una de les prestatgeries amb material plàstic, estava col·locada bastant lluny del racó de plàstica. Això, va motivar tota una remodelació de l’aula per tal d’aconseguir uns espais acollidors i accessibles.  
Racó de plàstica

Abans
Ara


Així doncs, els primer que li vaig proposar era canviar la zona de projectes, ja que allà on estava em semblava un espai massa petit i una zona de poca rellevància a l’aula. La meva proposta era centrar aquell racó a la part més visible de l’aula; baix la cristallera principal. Aquest nou espai, ompliria de lluminositat i vida a la part de treball més important; els projectes. Anteriorment, el que hi havia a aquella zona era el racó de feines inacabades de manera que, al canviar-les de lloc, ara no seria el primer que es veuria. També vam atracar l’armari causant del “caos” al racó de plàstica.

 Racó de projecte

Abans
Ara



Ara
Abans























Racó de feines inacabades




Ara
Abans













Finalment, un altre espai que vam millorar és la paret de fora de l’aula en la que es troba la informació per a les famílies. Teníem la sensació que aquella zona estava massa plegada documentació vària, que no permetia centrar la mirada en cap banda en concret. És per això, que probablement les famílies no podien assabentar-se d’aquella informació de major rellevància, a no ser que ho diguéssim de paraula. Per tant, a la caiguda de la tarda, desprès de la reunió d’exclusiva en la que vam fer el cafè-tertúlia, vaig començar a folrar la paret amb aeronfix d’un color cridaner (groc), llevar alguns papers menys importants i reservar una zona fixa, amb aeronfix de color lila, en la que es trobaria la informació de màxima prioritat i a on haurien de mirar diàriament. En aquella zona, vaig posar dos folis plastificats per tal que poguéssim escriure amb retolador especial que desprès es pogués esborrar.

Zona d'informació per a les famílies

Zona en la que ara està la informació
Abans
Abans
Ara
Ara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada