GRÀCIES ALS MÚSICS DE COLORS I A LA RAQUEL PER DEIXAR-ME ENTRAR EN EL VOSTRE PETIT MÓN. DURANT AQUESTS MESOS HEM BALLAT, HEM CANTAT, HEM RIGUT, HEM PLORAT D'EMOCIÓ, HEM SOMIAT... GRÀCIES PER TOT EL QUE M'HEU ENSENYAT I SOBRETOT PER L’AMOR I L’ESTIMA QUE M'HEU TRANSMET. NO US OBLIDARÉ MAI. OS ESTIM A TOTS!!

dilluns, 18 de febrer del 2013

Una càlida acollida


Avui ha estat el primer dia de pràctiques i no tinc paraules per descriure tanta emoció i felicitat!!

Dues setmanes abans, vam tenir la primera reunió amb la directora (Lola) i la Cap d’Estudis (Yolanda), en la qual vam poder establir els primers contactes amb l’equip educatiu que conforma el CEIP S’Olivera. A més a més, vam poder elegir l’edat dels infants amb que volíem treballar i així vam conèixer les nostres tutores d’aula. 

Personalment, vaig elegir als infants de 5 anys, ja que durant el període de pràcticum I vaig treballar amb nens de 3 anys i volia poder realitzar comparacions segons els diferents nivells maduratius. D’aquesta forma, vaig conèixer a la meva tutora de p5A na Raquel Jerez, una noia joveneta i, a més, gran professional!

Certament és difícil no establir comparacions amb altres acollides durant períodes de pràctiques anteriors, però no pretenc fer-ho. El que sí voldria, és reflectir la càlida acollida amb la que m’han rebut a la meva aula, principalment per part de la meva tutora, però també per part dels 26 músics de colors, com així es fan anomenar, que tenim a classe. La meva tutora ja els havia parlat de mi dies abans i en sabien moltes coses; el meu nom, que venia de la universitat, que estudiava per ser mestra, i que estaria amb ells fins al 8 de Juny. Ara era feina meva conèixer un a un la seva història personal i sobre tot recordar tants de noms!!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada