GRÀCIES ALS MÚSICS DE COLORS I A LA RAQUEL PER DEIXAR-ME ENTRAR EN EL VOSTRE PETIT MÓN. DURANT AQUESTS MESOS HEM BALLAT, HEM CANTAT, HEM RIGUT, HEM PLORAT D'EMOCIÓ, HEM SOMIAT... GRÀCIES PER TOT EL QUE M'HEU ENSENYAT I SOBRETOT PER L’AMOR I L’ESTIMA QUE M'HEU TRANSMET. NO US OBLIDARÉ MAI. OS ESTIM A TOTS!!

dimarts, 26 de febrer del 2013

Dirigeixo el grup d'infant i sóc capaç de resoldre imprevistos de manera eficient!


Una de les propostes en les quals he pogut responsabilitzar-me del grup d'infant ha estat avui, ja que la meva tutora Raquel s’ha hagut d’anar al metge 15 minuts abans de l’hora del pati. D'aquesta forma, m’he enfrontat a la meva primera situació a soles davant els infants. Durant aquest temps, havia de proposar-los que donessin idees per al títol de la tapa del projecte l'Infinit i n'han sortit de  molt creatives!

- Els músics espitgen el sol
- El músics astronautes
- Els músics investigam el sistema solar
- Els músics investigam el planetari
- Els músics investigam l’espai
- Els músics investigam l’infinit

Tot i que alguns estàven molt cansat perquè s'apropava l'hora d'anar al pati i esmorzar, en general han mantingut una actitud molt bona d'atenció i participació aportant idees. 

Cal destacar, que en tornar a l’aula m’he trobat amb un incident poc usual; una de les nenes tenia mal de panxa i s’ha fet la caca al damunt. Tot i que en un principi això va suposar una situació d’estrès i angoixa, crec que vaig saber solucionar-la de manera ràpida i efectiva, posant així a prova la meva capacitat de reacció i resolució d’obstacles. Així doncs, vaig decidir que els infants esmorzessin a l’aula, ja que encara no hi eren la resta de mestres al pati i jo no els podria vigilar.  Així, mentre ells menjaven, vaig ajudar a la nena a canviar-se i quan van ser les mestres fora, vaig començar a enviar als infants que havien acabat d’esmorzar.

Finalment, tot va sortir bé i la situació es va resoldre sense cap incident més però la veritat és que he pogut    corroborar la dita de que "per deu minuts que et quedes sol, passa de tot allò inesperat"! Per sort, les pràctiques de l’any passat em van donar moltes estratègies per resoldre situacions com aquesta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada