GRÀCIES ALS MÚSICS DE COLORS I A LA RAQUEL PER DEIXAR-ME ENTRAR EN EL VOSTRE PETIT MÓN. DURANT AQUESTS MESOS HEM BALLAT, HEM CANTAT, HEM RIGUT, HEM PLORAT D'EMOCIÓ, HEM SOMIAT... GRÀCIES PER TOT EL QUE M'HEU ENSENYAT I SOBRETOT PER L’AMOR I L’ESTIMA QUE M'HEU TRANSMET. NO US OBLIDARÉ MAI. OS ESTIM A TOTS!!

dimarts, 19 de febrer de 2013

Coordinació de p5 amb la Yolanda!


Una de les situacions en les quals he pogut participar en la dinàmica general del centre, ha estat a través de l’assistència a la reunió de nivell realitzada en el dia d’avui. Cada dimarts, de 9 a 10:15h, les tutores de p5 (Raquel i Cati) es reuneixen amb la Yolanda (cap d’estudis) per tal de coordinar-se i parlar aspectes referents als grups classe, als projectes que estan realitzat a l’aula, com poden fer-ho, etc. La Yolanda sembla molt bona professional i aporta recursos i idees molt interessants. Els punts que s’han tractat són els següents:
  1. Pensar idees per treballar les festes del poble (Puig d’en Valls).
  2. Idees per la festa del llibre del dia de Sant Jordi à 23 d’abril. Una idea és que els d’infantil representin en primera persona personatges literaris estudiats pels de primària com ara el Marià Villangomez. D’aquesta forma s’estableix la connexió intercicle.  
  3. Llibre de lectura recomanat: 44 experiències 0-3, de Elisabet Amorós i Anna Hortal.
  4. La Raquel fa una proposta de feina plàstica pel pont de l’1 de març a fer amb les famílies à visitar exposició quadres al diari d’Eivissa d’una professora de l’illa, la Marta Yanini, titulat “Raices i alas”. 

Cal destacar, que arran de la preocupació de la Raquel a l’hora de manar les feinetes als infants per tal d’atendre a les seves necessitats, la Yolanda ha proposat realitzar “autoassemblees”. D'aquesta forma, es pretén fer-los conscients de les seves dificultats tot i normalitzant la situació, i aclarint que a tots ens costen algunes coses més que als altres. 

Finalment, en quant a la manera de dur-ho a la pràctica, serà a través d’una mena de plafó o cartell mòbil en els quals hi apareguin, a mode de taula, aquells aspectes que es volen tenir en compte per avaluar en els infants. Més endavant, quan ho tinguem confeccionat, ho reflectiré baix l’etiqueta “Espais i materials”.     

1 comentari:

  1. A aquesta entrada reflexes els accords pressos, està bé per ser la primera; a les següents analitza la dinàmica del grup, els diferents rols, el seu estatus dins del grup,..

    ResponElimina